Frågor och svar!

Här kommer som sagt svaren på era frågor! :)

Anonym om Frågestund!:
Vart kommer glasögonen ifrån som du har på dig i inlägget min dag? :) snygga

Svar: För att komma till inlägget klicka här! Solglasögonen är iaf från Team Sportia. Visst är dom snygga, jag fullständigt älskar dom! :)

Anonym om Frågestund!:
Vem är the guys?

Svar: Kommer inte att svara på det!


Envisaste Elvira! :) om Frågestund!:
Har du nåt tips om nån rolig dans? :) Vilken nivå dansar du? Hur många nivåer finns det? Varför är du så söt? :D <3

Svar: Bodyjam! Sjukt roligt. Annars Disco eller hiphop. Jag dansar på nivå 3-4 och de finns 4 nivåer som högst tror jag, möjligtvis en femte? Naaw, vad gullig du är! Ingen aning faktiskt! hihi. <3

Anonym om Frågestund!:
Varför vill du granska kommentarerna innan dom visas på bloggen? :) :cool:

Svar: Vill att jag skall vara den första som läser kommentaren innan den visas på bloggen. Man vet ju aldrig vad ni får för er att skriva. haha. Så då kan de vara skönt att granska dom innan jag bekräftar dom! :)

Ann-Marie om Frågestund!:
Jag tycker det är gulligt av dig att ta så mycket tid från din fritid till din lillebror. De är kärlek de! Föresten är ni riktigt söta tillsammans! :) Hur många år skiljer det på er? :)

Svar: Hehe,vad kul att du tycker de! :) Roligt att höra. De skilljer 10 ½ år mellan oss, så rätt stor skillnad. Har ju även en bror där emellan. Och tur är väl de, hade nog vart tråkigt att bara ha en bror på drygt 10 år yngre. :)

Emma om Frågestund!:
När ska du berätta vem The boys är? :P

Svar: Jag vill inte berätta de, och så är de med det! Får se när jag nämner några namn.

Anonym om Frågestund!:
Har du några sommarplaner? :) När får du sommarlov?

Svar: Mjaa.. Planer har man väl alltid, men får se hur mycket av de som blir av. Förhoppnings vis de mesta. Jag får sommarlov den 15 Juni!

Emelie om Frågestund!:
Vad vill du jobba med som stor?
Är det kul att blogga? Nämn minst 1 bra och dålig sak med bloggande. Vilket är ditt favorit skolämne? :)

Svar: Jag har börjat tänka en del på de, är lite inne på Polis faktiskt. Men får se, hinner ångra mig innan de är dags.
Oj, 1 bra sak är ju att man alltid kan skriva av sig, 1 dålig sak är nog att jag har inte så bra koll på vilka de är som läser min blogg. Vilket kan vara rätt läskigt ibland, när folk kommentera i " verkligheten" saker ja skrivit här. :) Mitt favorit ämne tror jag nog är Biologi, har insett nu att de är riktigt kul!

Maiia om Frågestund!:
Är du en tävlings människa? Dålig eller bra förlorare? :D 2 frågor iaf.

Svar: I vissa sammanhang är jag nog en tävlingsmänniska! Jag kan nog vara både en bra & dålig förlorare, men innerst inne tror jag nog att jag är en dålig förlorare! hehe. :)

Anonym om Frågestund!:
Kommer du att sluta blogga i sommar? Eller vad menade du med förra inlägget? :(

Svar: Sluta blogga kommer jag inte göra , men sämre uppdatering kommer de bli. Kommer inte lägga så stor tid vid datan , så ibland nån dag kanske de inte ens blir nåt inlägg.. De var mer så jag menade i förra inlägget! :)

rebecka om
Frågestund!:
Vad tycker du om bloggen
http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

Svar: Jag var precis inne och snabb kolla på den, och de var första gången! Vad jag hann se, tyckte jag de verka intresant. Gullig blogg.

Ida  m
Frågestund!:
1. Kan vi va på söndag eftermiddag elr kväll?
2. Kan vi va någon gång i veckan?
3. Vet du ifall du och Emma ska cykla på onsdag till Svide-stugan, isf får jag cykla med er då? ^^<333
4. Hur kan du vara så söt älskling?

Här fick du lite frågor iaf! :D <3333333 Puss älskar dig!

Svar: 1. Kanske imorgon kväll! : )
2. Ja absolut!
3. Vi ska cykla och självklart får du cykla med! <33
4. De är du som är söt, sötnos!
Puss på dig med,  :) <333333

Anna om
Frågestund!:
Hejsan! :) Här kommer lite frågor då !
1. Vart bor du? :P
2. Vad vill du gå för linje på gymnasiet?
3. Är du en badkruka?
4. Blir du lätt brun?
5. Vilket land är ditt favorit land?
Ha det bra! Kram<3

Svar: HejHej!
1. Jag bor på Terra Nova!
2. Jag vet inte riktigt ännu..! (:
3. Njaa, ibland är jag nog de! hehe.
4. Nej, mer röd skulle jag nog säga.
5. Thailand är nog ett favorit land.
Ha de bra du med, Kram! :) <3

Här var då alla svar, Vi hörs snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0