Min dag!

God kväll på er, hur har eran dag varit? Jag har ju inte hunnit med något klokt inlägg idag, så tänkte göra ett nu.!

Min dag har iaf varit bra på många sett, men mindre bra på andra sett.. hah. Skolan rullade på rätt bra, nu är både prov och Engelska redovisning avklarat. vilket är skönt. Efter maten fick jag en sånn sjuk smärta i magen? Så kunde inte riktigt konsentera mig på lektionen, så bestämde mig för att göra Biologi provet och sen kila hem. Vilket jag nog gjorde rätt i, för efter en alvedon och en liten tupplur ute i skogen var smärtan nästan bortblåst! :)

Jag och mamma hade missuppfattat varann. Jag skulle alltså inte hämta bror, utan bara ta hand om han senare?
Så han och jag låg ute i solen och prata och lekte lite, tills Emma kom. Då tog vi oss en härlig promenad till Ica Maxi. Där träffade jag hur mycket folk som helst, som jag kände? lustigt. Vi köpte glass och gick ut och satt oss o åt. Jätte trevligt, och varmt var de verkligen. Efter att August fått sitta i en vagn en bra bit, blev de en lekplats som avslut på en trevlig eftermiddag.

Ikväll har jag och Emma vart på nya äventyr! Eller nästan iaf! ;) Fast de mesta vi gör leder till något äventyrs liknande? Kan bara lämna en kommentar från kvällen.. : Skrattar först som skrattar sist! Lite så har de väl varit, men på en normal nivå för en gångs skull. hah.







Vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0