Te och choklad

 
Wow, vilken dag! Är helt slut i kroppen nu. Har varit i skolan för två lektioner, på den sista hade vi ett oväntat prov som jag verkligen inte hade pluggat till. Men tror det gick hyfsat bra ändå! Sen samlades alla treor för polisinfo inför studenten. Lämnade skolan vid 15-tiden och drog då till jobbet direkt. Vi kör BH-kvällar både idag och imorgon, med fokus på underkläder, så det var fullt ös. Väl hemma drog jag ut på en timmas promenad med vovven följt av en halvtimma själv, ville hinna njuta lite av det fina vädret! Nu har jag precis tagit en dusch och laddat upp med te & choklad för att se en film. Får se hur länge jag håller mig vaken.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0