Minnen

 
 
Dessa tre låtar för med sig massor med härliga minnen. Det var under min skolresa till Tyskland våren -13 som jag började lyssna på dom. Jag får alltid såna flashbacks till då vi satt på bussen, fylls av så mycket glädje. 
 
 
Vi gjorde ett utbyte med tyska studenter, så jag fick bo hos en jättesöt familj och senare under våren tog vi emot tjejen jag bodde hos. Dagtid hängde vi svenskar ihop och gjorde utflykter och kvällstid träffades vi tillsammans med våra tyska studenter och bowlade, grillade och hade det mysigt. Vi var där i mitten på april och hade skön sommarvärme hela veckan.  Jär så glad att jag faktiskt gjorde det här utbytet. Fick se och uppleva så otroligt mycket nytt, en resa jag sent glömmer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0