140123

Vi kör en throwback till den 23 januari! Efter att ha pluggat och kört hade jag ätnligen klarat mitt körkort. Det är en känsla av lycka som nästan är obeskrivlig om man inte har upplevt det själv. Det finns en frihet av att kunna ta sig överallt utan att behöva krångla med skjuts jämt. För mig var det en enorm frihetskänsla efter att ha fått det där sista godkännandet! Körde tillbaka till skolan och kunde inte fokusera på annat än den totala lyckan över att faktiskt ha ett körkort! Såhär i efterhand är jag jätteglad över att det inte blev något körkort på min födelsedag, 18årsdagen är stor i sig och likaså körkortsdagen! Nu ser jag fram emot att få gldäjas med alla vänner som tids nog ska få uppleva samma sak! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0