Redo för nytt

2014 var det år jag fyllde 18, tog körkort och ÄNTLIGEN fick se Jason Derulo live. Hann med två thailandsresor, en vecka i Danmark med familj och vänner och skaffade världens sötaste hundvalp. Jag har lärt känna så himla mycket nya människor som jag ikväll firar in nya året ihop med.
Kan inget annat säga än att det här har varit MITT år. 

 

Som varje år vid den här tidpunkten så undrar man. Vart tog tiden vägen? Det här har varit ett händelserikt år som varit mitt bästa hittills. Jag har haft så otroligt roligt och fått uppleva så himla mycket kul längs vägen. 2014 är ett år jag alltid kommer vilja minnas!Med bara timmar kvar tills det nya året så känner jag mig taggad och redo för allt nytt! 2015 har varit ett år man sett fram emot länge. Det är äntligen min tur att få ta studenten!! Gott Nytt år allihop!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0