2014

Hittade och tog den här från en annan blogg. Tyckte det var ett kul sätt att se tillbaka på det gångna året. 
 
Beskriv året med tre ord.
Händelserikt, lärorikt & kul. 
 
Bäst köpet?
Hunden! Fast det inte var från min plånbok. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
All of me, Rather be, Thinking out loud, I see fire och Timber. Men självklart såå många fler! 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Jasse. 
 
 Vart reste du 2014?
Thailand 2gr, Danmark, Tyskland  och Singapore. 
 
 
Vad var din största tabbe?
Glömde lägga i handbromsen så bilen backade in i grannens staket. Tur ingen skadades! 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året? 
Körkort utan tvekan! Och när vi hämtade hem vår Ios som valp. 
 
Har du blivit bättre på något?
Jag har blivit bättre på att känna efter och säga nej när jag inte orkar mer. 
 
Vad var extra dåligt med året? 
Ingenting vad jag kan komma på
 
Vad var extra bra?
 Allt. Jag tycker det här året har varit det bästa hittills. 
 
Vem saknade du?
Sina!
 
Lärde du känna några nya människor?
Jaa, massor!
 
Gjorde du något 2014 som du aldrog gjort förut?
Jag åkte till Thailand för första gången utan familj. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Massor.
 
 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Leva lite mer.
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
JA! Har mycket kul att se fram emot, bland annat studenten! 
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Valptiden. Mysigaste tiden. 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och fikabesök. 
 
Och så slutligen.. dina planer inför 2015?
En egyptenresa i april, studenten i juni och sen en höst i asien. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Njut och ha kul!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0