Jobbprat

 
Idag har varit en halvjobbig dag. Känt mig allmänt ur form och avig, men jobbtimmarna gick hur bra som helst ändå! Jag blev så himla glad när jag fick igenom min önskan om ledighet på onsdag. Som jag nämnt tidigare var tanken att jag skulle jobba fram till och med Onsdag, men har känt att kroppen börjat säga ifrån och har funderat till och från på om jag ska be om ledigt redan efter tisdagspasset - vilket jag nu fick! Jätteskönt. Så nu har jag världens energi inför imorgon, ska ge allt och lite till under min sista dag! Om rätt exakt 2 veckor har jag jobbat på Lindex i ett helt år, vilket jag ser fram emot att få fortsätta göra. Kommer köra på eftermiddagar efter skolan och helger precis som tidigare. :) Nu ska jag dra iväg och hänga hos bästis på jobbet till hon slutar, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0