Gårdagens

Mitt val av klänning inför bröllopet har inte varit enkelt. Hittade en jättefin som jag länga spanat in, men när jag väl fick tummen ur och skulle beställa var den slutsåld i min storlek. Tänk frustrationen som infinner sig när man skrollar igenom nellys utbud tjugo gånger och inte hittar något. ( Speceillt eftersom man alltid annars kan sitta och dreggla över allt fint som finns!?) Tiden drog ihop sig, så i veckan som var sprang jag in på stan och greppade tag på denna. Jag som aldrig haft en långklänning tidigare kände mig faktiskt otippat nog bekväm i det. Håret fick jag hjälp av Jasmine med, än en gång tack för att du stod här i timmar igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0