Finally!

 
Min tandställning är numer ett minne blott! Det känns så himla ovant och av ren vana försöker man göra rent tandställning efter varje måltid. Men visst är det underbart skönt att vara av med den! Stannar vid varje spegel och ler stort, bara för att jag kan! 
 
Har varit några vändor nere vid MOK idag, först för att plocka ut själva tandställningen och senare för att ta lite foton samt sätta in en stödtråd på baksidan. Har med andra ord spenderat en hel del tid i vänterummet där nere. Vilket fick mig att inse, för ett år sedan sprang jag på olika möten och försökte förbereda mig mentalt inför tandställning. Nu ett år senare sitter jag här utan, ren lycka! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du i överkäken? Gjorde det ont att ha det?

2013-05-04 @ 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0