Tankar kring mina morgnar

 
 
Att jag i stort sett varje morgon/natt cyklar till jobbet strax innan 05 har nu blivit en vana. Det är längre inget som är konstigt, utan det flyter på ofattbart bra. Mina morgonrutiner är till och med så inövade nu att hjärnan nästintill sköter allt själv när jag fortfarande går runt här helt nyvaken och trött. Vägen till jobbet har blivit min lilla stund på dynet när jag har tid till att bara vara, rensa tankarna och framförallt lyssna på samma spellista dag in och dag ut. Lite roligt är det att man kan förutse vilken låt som kommer härnäst utefter vart jag befinner mig, haha! Lika förutsägbart som att jag varje morgon möter samma gubbe med sina två hundar på samma ställe. 
 
Men det jag ville komma till var att jag haft sådant flyt med vädret. Peppar peppar.. Det har regnat en morgon och imorse blåste det storm, men bortsett från det har jag haft sol varje morgon! Vilket självklart underlättar allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0