Sponsrad video - Apollo


 
 Helgillar guden Apollo som får jobbet som deras nya ansikte utåt! Och hur han verkligen glassar omkring och njuter av sitt nya jobb. Ja, vem hade inte velat ha hans jobb? Hade iallafall inte bangat.

 

Bara jag som älskar Apollos senaste reklamfilm? Otroligt härlig och glädjespridande. Vet inte om det hör ihop med att jag är så sjukt ressugen just nu eller vad, men skulle lätt kunna boka en resa genom dom bara för den här reklamens skull! Haha.  

 

Som jag skrev igår har jag ett sådant resbehov för tillfället. Behöver ladda upp med sol och värme snart! I det här stadiet är man inte så kräsen på vart heller, hade tackat ja till vad som! Bara sol och värme utlovas. Kanske borde vända mig till guden Apollo? Han borde kunna ordna fram en resa nu genast. Haha. Här hittar ni deras hemsida om ni vill kika in och kolla! Läs mer om Apollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0