2013

Som i vanlig ordning avslutar jag varje år med en minisumering av året som gått.  Tidinställde det här innan vi åkte för att slippa leta upp internet och pubilicera det.  Enkelt och bra! (Grym funktion.) 
 
Så, vad har hänt 2013?
Stockholm med Emma.
Renoverade rummet tillsammans med Jasse.
Fyllde 17.
Fick ta ur min tandställning, den känslan alltså! 
Var på kusins bröllop.
Spenderade en grym vecka i Tyskland.
Firade valborg med en störtskönt gäng.
Blev ljushårig igen. 
Började jobba på hotellet. 
Hade en helhärlig vecka tillsammans med tyskarna som bodde här. (Läs, fest hela veckan)
Jobbade hela sommaren, no stop!
Jobbade extra på ett bröllop tsm med Jasse.
Stockholm m. bästa!
Började skolan igen. 
Började jobba på Lindex.
Studieresa till stockholm. 
Fick finbesök av Sina. 
Bodde en heel del hos Jasse. 
Började ta tag lite extra i övningskörandet. 
Avslutade året med en resa till Thailand. 
 
 
Nu blickar jag framåt och laddar om inför det nya året! Har redan nu grymma planer inplanerat och om 17 dagar fyller jag 18!! Bara det är stort. Men först ska jag se till att njuta av de sista veckorna här i värmen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0