Sommaren 2013

 Nu är sommarlovet över för den här gången! För min del gör det ingenting, men jag kan inte låta bli att undra var alla tio veckor tog vägen? Som jag nämnde här om dagen är jag superladdad inför hösten. 
 
Den här sommaren har stundvis liknat ett enda stort pussel, svårt att få ihop allt. Faktum är den att jag klandrat mig själv för allt jag inte hunnit med, jag har kännt mig otillräcklig och kass på många sätt. Fått tagit beslut som inte alls känts rätt och gjort uppoffringar som lett till att jag missat saker jag hellre hade velat göra. Jag är medveten om att jag inte hunnit träffa vänner lika mycket som jag önskat, hängt på stranden i den mängd jag velat eller fått spendera tillräckligt med dagar ute på sommarstället. Jag har missat mycket helt enkelt.
 
Men samtidigt har jag fått göra annat, saker som tagit mig till en ny nivå. Jag har jobbat på jäkligt bra, tagit mig upp mitt i natten för att cykla till jobbet trots att kroppen periodvis skrikit av trötthet. Det är något jag försöker påminna mig själv om. 
 
I det stora hela har jag ändå haft en bra sommar. Vädret har trots allt varit över förväntan och det jag hunnit med har varit super. Men nu känner jag mig färdig med detta och ser fram emot en spännande höst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0