Feelgood

Har haft en riktig feelgood kväll, tagit hand om mig själv och gjort sånt som får mig att må bra! Kände att det behövdes just nu. Så började med att ta en promenad med hög musik i lurarna och fick rensa tankarna lite, tog sen en lång varm dusch. Där efter har jag lagt ner lite extra tid på att föna och platta håret ordentligt och samtidigt låtit favoritlåten gå på reapeat här i mitt rum. Underbart med såna här kvällar ibland, det behövs liksom inte så mycket! Tänkte dessutom avsluta med att gå och lägga mig redan nu, så att jag är pigg och utvilad imorgon! Jo juste, när jag var ute och gick förut fick jag en dagsuppdatering från Rhodos och kom på mig själv att gå och skratta högt när jag läste den, haha. Måste ha sett väldigt dumt ut. Nej, godnatt hörrni!
 
Det här ser ju inte alls härligt ut? Såna här bilder plågas jag med varenda dag kan jag säga. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0