Borta bra men hemma bäst

Har suttit med alla bilder ikväll, rensat och redigerat. Det är en hel del! Kom hem sent igår kväll efter en 17 timmars lång resa. Tänk att det kan ta sådan tid att åka till grannlandet, det går fortare att flyga till Thailand. Kan säga att man uppskattade sin säng otroligt när man väl var hemma!

 

Jag har haft en fantastisk resa och själva resandet har flutit på väldigt bra. Vi tjejer har bott på olika håll men ändå setts lite då och då. Hanna har guidat mig runt och jag har stått med kameran i högsta hugg. Oslo var en otroligt häftig stad men coola kontraster. Med tanke på alla bilder jag har, så delar vi upp det här! Det kommer med andra ord fler inlägg med bildbomber och mer text.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0