Torsdag - full fart

Det har i stort sett varit fullt ös sedan jag vaknade imorse! Det ena har bytt av det andra. Blev kvar i skolan lite längre än planerat, sen blev det ett spontant gymbesök med grannen. När jag kom hem hade vi gäster samt att Lollo redan hade kommit, så det var bara att slänga i sig lite käk innan vid stängde in oss på rummet. Har utöver det hunnit med att färga håret och ska nu krypa ner nyduschad i sängen och plugga. Har prov imorgon och är som vanligt ute i sista sekund! ;) Imorgon är det fredag, vilket ska bli otroligt skönt!
 
 
Åh, den här bilden säger så jäkla mycket! Ler stort bara jag ser den. Från en av min och Lollos lite smågalna kvällar i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0