Sista delen

 
 
 
 
 
 
Min sista dag i Norge tillbringde jag tillsammans med kusin! Vi gick runt och njöt av det fina vädret. Hon visade mig bland annat akke brygge, ett turistkärt ställe! Mitt i allt kaos stöter vi på de andra tjejerna, vilket var lite kul. Vi fortsatte vår tur genom stan, köpte med oss fika och gick till slottet. Satt där i solen och fikade, innan vi tog en snabb runda genom några shoppingcenter. Kvällen var det tänkt att vi skulle gå till Vapiano, men det var tydligen 20-årsgräns efter 18.00!? Så det fick big horn steakhouse istället, vilket inte var helt fel det heller! Den sista middagen tillsammans på väldigt länge. Det kändes tråkigt och nästan lite jobbigt att veta att hemresan var så nära. Hela resan gick så fort.

Kommentarer
Postat av: kusin

Som tur var är det inte långt kvar till jul :)
då ska vi köra sing star turnéring enligt gammal tradition tycker jag ;)

(btw så hette stället big horn steakhouse, inte lätt att komma ihåg allt man sett och gjort på ca 72timmar )

2012-11-08 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0