Onsdag

 
Jag och Maja var och fikade med vår gamla mentor tidigare idag, på gamla söder. Det är sjukt vad mycket minnen man egentligen har, fick såna flashbacks när vi gick runt där inne. Ska rota fram alla bilder någon dag och slänga ihop ett inlägg. Kan vara kul och ha senare om inte anant! Hur som helst har jag hunnit med lite mer än så. Emma kom till skolan när jag slutat och vi satt och pluggade, kändes skönt att komma i fas med allt. Vid straxt efter 15-tiden var det dags för utveckligssamtal, följt av dagishämtning och barvakt åt granntjejen. Nu där emot ska jag packa ihop mina saker och dra till Jasmine, där jag sover kvar tills imorgon! Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0