Whithout you i´m nothing

Idag och alla andra gånger jag är med den här tjejen slår det mig, hur lyckligt lottad jag faktiskt är! Att ha världens härligaste tjej som en av mina närmaste vänner. Älskar allt med den tjejen. Det räcker att vara i hennes närhet för att man ska må bra, hon får mig alltid att lé oavsett vad! Jag älskar att jag ibland inte måste säga något, det kan räcka med en blick så vet hon hur jag mår och tvärtom. Hon är en sån som alltid finns där, peppar och stöttar! Kan bara önskar alla hade en vän som dig! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir när jag läser din blogg och ser detta! Det värmer i hjärtat kan jag säga och jag älskar dig så mycket! Utan dig vore inget så bra som det faktiskt är nu, du är allt <3

2012-05-13 @ 20:03:42
URL: http://eksholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0