Det går bra nu

Verkligheten kom ikapp mig efter timmar på stan, somnade så fort jag var hemma! Har sedan hjälpt till här hemma eftersom det väntas middag här ikväll. Nu sitter jag på rummet och tänkte ta tag och fixa några inlägg! Min uppdatering har blivit allt sämre på sistone men det beror på att det är så himla mycket just nu. Men allt flyter på så jäkla bra och jag måste säga att livet leker just nu. Är så sjukt glad!

Har förresten glömt att lägga upp den här bilden tidigare! Den togs på en av våra fototillfällen inför den nya designen, i typ Mars. Kommer ihåg att det kändes som vår, det var 4-5 plusgrader och snön hade precis försvunnit. Haha, snacka om att man blir hjärntvättad av vintern. NU är det vår, 20-23 grader.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0