A taste of summer

I´m back! Det blev ingen längre vistelse ute på sommarstället, men ett dygn räckte! Kände att det fanns saker och ting som behövdes ta tags i här hemma innan helgen. Men jag fick komma bort, rensa tankarna och bara vara. Allt går alltid i ett så det var väldigt skönt med ett kort break. Hjälpte till en del där ute och umgicks med min farmor och farfar vilket jag väldigt sällan gör nu för tiden. Tog även en promenad med hunden upp till Emma som lyckligtvis också var där ute, vi gick upp till klinten och satte oss på en bunker. Hade nästan glömt bort hur fint det var där, riktig summerfeeling fick man. Blev sen upphämtad av två söta pojkar och åkte hem igen! Väl hemma blev familjen spontant inbjudna på middag vid grannara,  finaste grannarna! Har även hunnit med en pw med Majsan och kvällens avsnitt av big brother. Nu ska jag ta igen alla bloggar jag missat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0