Lördag - Lite om gårdagen

Har precis kommit ur duschen och ska snart börja rota igenom garderoberna, men jag vill bara sitta kvar, lyssna på musik och njuta en liten stund till innan jag kickar igång dagen. Som jag nämnde igår hade jag en väldigt bra dag, men det säger ju sig själv. Fredagar är alltid bra! Jag fick finbesök av prinsessan mitt emot när jag kom från skolan, så spenderade min eftermiddag tillsammans med henne och även lillebror som vi hämtade hem från dagis. Kvällen blev spontan, grannarna kom in på middag och när hockeyn började tiddade ytterligare ett grannhus in. Jag spenderade dock min kväll ute med vänner istället, vilket inte var helt fel det heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0