Happy

Klickade hem en klänning nu ikväll inför balen! Hade egentligen en klar inför det tillfället, men ångrade mig när jag fick se denna! Känner mig helt överspidad när jag ser den, kan man verkligen bli kär i en klänning? Nu ska bara skor och smycken fixas. Känner mig dock lite dum när jag tänker efter, drog trots allt runt mamma och bror i typ tjugo butiker när vi var i Stockholm senast.. in och ut i provrum, långa köer och en beslutsångest som aldrig förr! Men får trösta både dom och mig med att den kommer användas under sommaren ändå, fast vid andra tillfällen! Kommer bli grymt snygg till brundbrända ben! Puss och godnatt!

Var inne på den rosa till höger från början men den var slutsåld lagom till jag skulle beställa den (har fortfarande inte kommit över det..) . Så det blev en helt annan, men den får ni se den 13 Juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0