En bättre kväll

Har haft en bra kväll, man brukar säga att man tog två flugor i en smäll men ikväll utvecklar vi detta till fyra flugor i en smäll!! Först fika med grannarna följt av en löprunda ner till Maja, hämtade min cykel, mötte sedan upp Emma för en sväng in till stan. Där var det dansuppvisning, men det var så sjukt kallt så vi avslutade kvällen inne på Max med en kopp te. Mysigt värre. Väl hemma blev det en snabb dusch, påbörjade mitt packande (som jag egentligen skulle ha börjat med för sju timmar sedan..hehe) och nu ska jag somna till några sköna låtar från dirty dancing. Imorgon väntar övernattning med klassen, kommer bli grymt! Efter att knappt ha varit hemma den senaste tiden känns det nästan lyxigt att få sova i sin egna säng.. Sov gott!



Kommentarer
Postat av: terese - fotoblogg

hur är det idag?

hoppas du får en jättebra dag!

2012-05-07 @ 06:15:46
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0