Bättre sent än aldrig

Dagarna går och det har snart gått en hel vecka, men jag har fortfarande inte hunnit berätta om min kväll i lördags! Det var en kväll jag sent kommer glömma och som jag mer än gärna skulle vilja uppleva igen! Det bjöds på världens show i nästan två timmar. Det var riktigt mäktigt. Jag och Emma fick biljetter till Pop explosion när jag fyllde år så vår väntan har varit lång, men så värt. Det var fullsatt och stämningen var på topp. Har säkert tre hundra bilder från den kvällen men har inte hunnit (okej, det var en kass anledning..) eller kanske mer inte orkat lägga in allt i datorn. Därför får ni tre bilder som får sammanfatta kvällen. Grymt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0