Allt blir bättre

Hehe, skrattar till lite när jag läser igenom gårdagens inlägg! Fy, vilken skitdag jag hade! Somnade gott redan klockan åtta sur som ett bi! Idag vaknade jag dock med världens härligaste känslan och framförallt med helt rätt inställning inför dagen. Vilken lättnad! Har fått ett utvecklingssamtal och mitt muntliga NP i engelska avklarat under dagen samt en massa annat! Jag och Maja hade bokat in en fika efter skolan. Vår fika slöt i fem timmars tjejsnack och en god middag! Tiden bara sprang iväg och jag fick cykla som en galning hem ungefär tre timmar sen! Haha. Nu har jag precis läst på inför min redovisning imorgon och ska närsom slänga mig i soffan framför tvn! Vilken dag!

Så glad att jag har dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0