100 frågor

I brist på annat. Har varit otroligt trött hela kvällen och ska sova såklart jag publicerat detta! Hittade ett roligt eller också mindre roligt test på någon sida. Tog mig tiden att svara på 100 frågor. Läs om du orkar. Godnatt!

1. Vilken svordom använder du mest? Fan

2. Äger du en iPod? Det är nog mammas men jag använder den!

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Oftast 06.30

4. Hur många resväskor äger du? Ingen tror jag.

5. Använder du flip-floppar? När det är sommar.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Jag köper inte mina matvaror.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på.

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Maria Wern när den gick på TV i måndags.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Jag umgås gärna med båda.

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Om jag vann mycket pengar skulle jag bjuda familj och vänner på en resa till värmen.
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja!

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Aldrig.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Lyssnar bara på musik via dator.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Jag har ingen speciell favorit, det finns många bra
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Om någon berättat en hemlighet för mig så skulle jag ju självklart inte avslöja den.

16. Vart reser du helst? Thailand.

17. Vad åt du till middag senast? Räksoppa.

18 Använder du huvtröjor? Väldigt sällan.

19. Kan du vissla? Ja, det är allt jag gör! Lärde mig för typ en vecka sedan.

20. Vem var den senaste som ringde dig? Det var mamma som ringde mig senast.

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Någon berg-och-dalbana!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är inte helt omöjligt. Det finns det alltid någon som gör.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? - 0498

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Åh ja. Vem gjorde inte det?

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Har vi något riktigt köpcentrum på denna ö?

26. Hur många syskon har du? Jag har 2 yngre bröder.

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Det beror väl på om jag känner honom?

28. Vilken film kan du alla replikerna till? High School Musical, var helt besatt för något år sedan!

29. Äger du några popband t-shirts? Nej.

30. När flög du senast? Den 26 Oktober tror jag!

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 7 stolar.

32. Läser du för skojs skull? Aldrig böcker men bloggar!

33. Pratar du några andra språk? Jag kan något ord på Tyska, men annars nej!

34. Diskar du din egen disk? Ja, när jag måste.

35. Har du gråtit offentligt? Ja, för två år sedan!

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Jag har en laptop.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? När tillfälle ges.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte just nu, men skulle kunna tänka mig en liten tatuering i framtiden!

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är inget jag funderat över.

40. Kan du kasta macka? Nej, vet inte hur många som försökt lära mig..

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.

42. Vad har du med dig in på bion?
Det varierar.

43. Vem var din favoritlärare och varför? Svårt val, har många bra!

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, det har jag inte.

45. Vad har du för väder? Stjärnklart.

46. Har du en blogg? Ja, den här!

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Har inte börjat på gymnasiet ännu!

48. Gillar du att flyga? Nej det vill jag nog inte påstå..

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet är alltid bra.

50. När sov du senast på golvet? Det kommer jag faktiskt inte ihåg.

51. Vilken är din favoritdrink? -

52. Gillar du din boende-situation? Ja, det gör jag.

53. Vilken är din mammas hemstad? Visby.

54. Din pappas hemstad? Visby.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 7-8 iallafall!

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det varierar från dag till dag.

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Kanske inte så ofta, men det händer!

58. Vilken är din favoritfrukt? Äpplen.

59. Äger du en digitalkamera?
Ja, men den är sönder..

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? Jag blir 17 år.

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Haha, ja ibland! Fast jag är nog inte helt flefri heller..

62. Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte, men har tänkt tanken om att det vore konstigt att vi skulle vara helt ensamma i universum.

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min bror.

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? En man.

65. Vad var det senaste du åt?
Räksoppa.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Jag kommer bra överens med båda könen. Dock är det olika från person till person (såklart)!

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Bra fråga.. 

68. Gillar du senap? Nja. Både ja och nej!

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag försöker peppa mig själv med citatet " Man får starkare ben i uppförsbacke".

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Det vore lite häftigt faktiskt, så kanske! 

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka?
Någon enstaka men ingen allvarlig!

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej det har jag inte, har dock skal till telefonen där ifrån!

73. Tycker du om att krama folk? Det beror på.

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, lite grann kanske.

75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Jag läser sällan böcker, så jag vet faktiskt inte!

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Oj, bra fråga! Kan inte komma på någon just nu.

77. Vad är du allergisk mot? Nicken och träd som blommar (?)!

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej det får jag inte!

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag hade troligtvis haft något av mina syskons namn!

80. Vad är det första du gör när du vaknar? Kollar telefonen, facebook och instagram!

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Jag har så många minnen från min barndom att det är svårt att svara på den här frågan.

82. Vad får dig att gråta? Tuffa tider.

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Svår fråga!

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina ben.

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Alla mina vänner är knasiga på ett positivt sätt.

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Jag följer ständigt alla lagar. Cyklade aldrig utan hjälm innan jag var 15, cyklar aldrig mot rött ljus..osv..

87. Vilken musikal var du senast på? Sound of music! 

88. Vad har du för färg på tandborsten? Min tandborste är ljusblå och vit.

89. Har du varit med på tv någon gång? Yes! Idol ex.

90. Har du levande blommor hemma? Ja, men det är inte tack vare mig! Jag är usel på att komma ihåg och vattna dom..

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Jag har nog en hyfsat färgglad garderob, men blå kanske!

92. Har du körkort? Nej, ska snart börja övningsköra!

93. Har du en bästis? Ja! Fast jag skulle nog vilja säga att det är fler än en som är.

94. Hur ser dina sängkläder ut? Just nu är de vit&svart rutigt. haha.

95. Vad får dig att koppla av? Att vara pluggfri.

96. När skrattade du på riktigt senast? Idag! Älskar att skratta.

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Allt jag inte hunnit med.

98. Vilken var din bästa ålder? Bra fråga! 16 är en jäkligt bra ålder, fast det var 8 med. Då hade man inga större bekymmer.

99. Berätta om någonting du ångrar. Varför ångra något man redan gjort? Det går knappast att göra ogjort.

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Befinna mig i ett varmt land i en annan del av världen. Helst av allt Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0