Min dag lite kortfattat

Förlåt, har inte haft tid till bloggen idag! Eller rättare sagt, jag har prioriterat annat. Faktum är det att jag haft en förbannat bra dag på alla sätt och vis. Fick sluta tidigare på grund av att sista lektionen var inställd, så jag gjorde som jag gjort alla andra dagar den här veckan..hängde med Emma hem! Vi satt framför tvn och var sådär lagom osociala mot varann ganska länge innan vi drog iväg en stund! Åt sen middag där hemma för att sen dra hem hit för en FIFA-kväll med bror! Jag och Emma spelade en het match som slutade med en vinst för henne! Trodde aldrig jag skulle erkänna det. Men japp, så fick det bli! Jag lovar er att bättra på uppdateringen tills imorgon! Puss!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0