Fredag 2 Mars.

Godmorgon, det här kommer bli en riktigt grym dag! Från att ha gjort ingenting i en veckas tid ska jag helt plötsligt utsätta mig själv för en låång och intensiv dag! Vad händer idag då? Om drygt två timmar ska jag och Tilde in till stan för lunch och bad! Därefter blir det fort hem och hämta min packning sen drar jag till båten.. woop! Men innan dagens planer kan börja har jag en del att stå i. Min packning ligger tillexempel fortfarande på golvet och väntar på att få packas ner..hehe! Vi hörs när vi hörs, troligtvis något mobilinlägg ikväll under resan! Ha en fin dag! 

Jag saknar dig så pass mycket att jag är villig att lifta upp till sälen för att hämta dig snart! Tre av nio dagar kvar, här är nedräkningen stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0