En kort repris av dagen

Vad är det med vädret idag? Ena stunden soligt och hyfsat varmt och några sekunder senare snöstorm? Hua. Jag fick iallafall sluta tre timmar tidigare idag så jag och Emma drog hem till henne och fikade. Efter några timmar kom hennes mamma och hämtade oss och jag tog mig ut i spåret och drog 4 km medan dom körde hårt på gymmet. Nu är jag hemma efter en tuff cykeltur i en motvind man knappt kom fram i.. haha! Känner mig helt död faktiskt. Bjuder på två bilder från dagen.


Den här bilden tog jag imorse precis när jag vaknat! Nu är marken täckt av ett tunt lager snö..



Frukost nummer 2. Vi fick baka bröd på hemkunskapen, bra mycket bättre än fisk som vi egentligen skulle ha gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0