Måndag - Helt klar!

Känner mig ganska flitig idag! De fyra sista inlämningarna är nu klara och inlämnade. Och med det är jag också  helt klar för den här terminen, känns riktigt bra! Nu ska jag bara njuta av den sista tiden på skolan den kvarstående tiden. Har bortsett från inlämningarna hunnit med en sväng förbi bilskolan, frisören och en timmas träning. Om vi går tillbaka till skolan och inlämningarna och att det känns så jäkla skönt att vara helt klar... Så måste jag tillägga att det har varit otroligt mycket slit den senaste tiden. Mycket prov och inlämningar. Så den här dagen har varit väl efterlängtad.

Jag och Saga har separationsångest! Eller? Vi trotsade iallafall reglerna och hoppade ut genom fönstret, ner på taket i skolan idag. Det var något vi planerat sen en längre tid tillbaka så det var värt den lilla utskälningen vi fick på köpet!


Kommentarer
Postat av: tereseflinth - fotoblogg

gud vad skönt & vara klar med allt !



hur är det annars? :)

2012-06-04 @ 21:44:26
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0