Måndag

Har haft en härlig dag och även sista riktiga skoldagen! Nu byts lektionerna ut mot olika temadagar. Visserligen har dagen erbjudit en del annat än vanliga lektioner, målet var att bli klara med det som fanns kvar! Så jag la min tid uppe på slöjden och blev tillslut klar med min klänning! Hade bland annat en härlig timma tillsammans med en klass treor, grymt härligt gäng! Dagen avslutades med burken nere i tallunden, en av årets absoluta höjdpunkter om ni frågar mig! Fortsatte sedan hem till Emma och fick naglarna fixade och blev minst lika nöjd som vanligt. Där efter blev det en timmas fuego, kändes grymt att gå in i träningssalen igen! Jobbigt men jäkligt kul. Något jag kommer sakna under sommaruppehållet! Nu sitter jag här hemma med hårfärg i håret och ska alldeles strax gå och skölja ur det! Spännande!

Den här veckan kommer allt gå i ett, finns hur mycket som helst som ska hinnas med! Så finns risk för att uppdateringen blir sämre, men snart är det lov och då kommer allt bli som vanligt igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0