Första dagen på lovet

Har haft en himla mysig dag ute i värmen! Jag och Emma tog med oss bror, Villmer och Elli till crossbanan och killarna fick cykla och busa hur mycket det ville. Vi fikade och hade det trevligt. Hann även med en sväng förbi en lekplats längs vägen hem. Förutom det jag nyss rabblade upp har vi fått vara med om en cykel vars keja hoppade hela tre gånger, en liten tjej som vägrade sova, ett barn som fastnade uppe i en klätterställning och en rejäl vurpa med cykel. En händelserik dag med andra ord! Kvällen spenderades ute vid mina kusiner.

Bild tagen för kanske två-tre veckor sedan, när jag tillsammans med tjejerna var nere i Almedalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0