Förbättring

Äntligen säger jag bara! Blogg.se har gjort framsteg! Fick ett mejl om att sidan har uppdaterat sig och när jag loggar in ser det inte alls ut som när jag loggade ut. Har suttit här ett tag nu och testat mig fram och tillbaka och har kommit fram till att jag gillar det. Under de snart tre år jag bloggat här har det funnits några småsaker man kanske tyckt skulle kunna förbättras.Så som att kunna ladda upp fler bilder åt gången, ( det suger att behöva ladda upp en och en, tar sån tid!) och att kunna svara på kommentarer tillexempel. - Det funkar nu! Hela sidan ser annorlunda ut och det känns jäkligt bra! Synd att ni inte kan ta del utav det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0