Onsdag - repris!

Nu var det ett tag sedan ni fick en klok uppdatering här! Men som ni säkert märkt så har det varit ganska mycket på sitone. Har så mycket jag vill berätta men tiden räcker inte till. Tänkte därför nöja mig med en snabbrepris på de senaste dagarna. Söndag till idag.
 
Jag har då varit i Stockholm sedan i söndags kväll av olika skäl. Ett av skälen var att vi skulle besöka en närstående som är väldigt sjuk. Det gjorde vi i måndags. Förutom det hann vi även med en liten runda på stan och en mysig middag.  Igår vaknade vi upp på ett hotell mitt i stan och traskade där ifrån bort mot grönan med några stopp längs vägen. Timmarna där bara flög iväg, riktigt kul hade vi! När vi var klara tog vi oss bort till Stockholm stadion för att se fotboll. Djurgården - Göteborg. Det var en häftig första gången upplevelse. Sen tog vi nattbåten hem och kom inte fram till landstället förens vid 04-tiden inatt. Idag har jag jobbat från 12.30 och har känt mig ganska så sliten. Sitter nu hemma i huset igen och väntar på att kvällens sällskap ska titta förbi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0