Fredag

Imorse var jag uppe tidigt för att hinna övningsköra med  pappa! Det var första gången och jag trodde det skulle vara en nära döden upplevelse.. Men det gick fint! Direkt vidare till jobbet och blev klar lagom till 13-tiden. Hade där efter en tid vid tandläkaren, min tandställning behövdes fixas lite! Vet inte om jag nämnt det tidigare förresten? Jag fick iallafall tandställning i underkäken förra veckan. Hur som helst när vi var klara där blev det en sväng förbi några affärer och sedan hem. Fick med mig lite nya hårprodukter och ett par vita låga converse. Har letat i sammanlagt 12 butiker efter skorna så som i Stockholm som här hemma. Slut överallt. Så det var lycka när jag väl hittade ett par. Ska hoppa i duschen nu och göra mig i ordning inför kvällen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0