With our future in our hands..

So many dreams so many plans!

Idag ska vi få all info om hur vi väljer in till gymnasiet, jag är ganska säker på vad jag ska välja! Men ändå känns det trist att behöva göra sina val. Jag känner mig inte redo att ta klivet över till nästa steg som nu blir gymnasiet! Jag vill stanna där jag är ett tag till, på min nuvarande skola med mina nuvarande klasskamrater och alla nya människor utöver dem man lärt känna under de här tre åren. Visserligen finns det fortfarande tid kvar och jag kommer med all säkerhet vara redo för nya utmaningar när det väl gäller. Men i nuläget, just idag vill jag bara stanna tiden och låta allt vara som det är. ♥

Jag är hemma även idag! Har haft en usel natt med knappt någon sömn alls, har sovit några timmar nu på förmiddagen men känner mig fortfarande inte kry! Så ännu en dag hemma i lugnet får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0