The end

Min dag blev inte riktigt som jag hade tänk mig när jag vaknade imorse! Men den kunde nog inte ha blivit bättre. Har fått umgås med mina två favoriter. Allt började med att jag och Maja startade en liten frisörsalong här hemma och färgade varandras hår! Det tog ungefär hela dagen men resultatet blev väldigt bra! Jag har under kvällen hängt hemma vid Emma. Hon blandade för övrigt en läskig men god drink till oss!? Bild ser ni nedan. Kom hem för en liten stund sedan och ska nu avsluta det jag nyss påbörjat.. Det vill säga, packa klart träningsväskan inför imorgon! Har en svag känsla av att jag kommer vara medvetslöst trött imorgonbitti och gör nog mig själv en björntjänst som gör klart alla måsten redan ikväll. Tänk att ännu ett lov har paserat.. Godnatt på er!

I glasen till vänster på bilden ser ni min och Majas fika idag! Varm choklad med grädde. Hur gott? Till höger har ni Emmas goda drink, med alla möjliga konstiga ingredienser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0