Yellow and blue of course

Godmorgon, hur är det? Jag är trött, så trött. Somnade nog inte förens halv sex tiden och klockan ringde nu vid tio! Ja, vad ska man säga? Härligt! Men det här ska bli en bra dag!


Såg ni när Sverige tog guld i Juniorvärldsmästerskapet inatt? Jag hade ställt klockan och det är jag glad för nu i efterhand. Vilken match. Grabbarna var så väl värda guldet, som dom kämpade på och hade nästan hela tiden ett klart övertag! Ryssarna blev dock bättre väldigt snabbt och dom sista minuterna var en riktig rysare. Var som inställd på förlust där ett tag! Tidigare igårkväll drog jag hem till Maja för några timmars Maja-dos! Cyklade där ifrån med ett stort leénde på läpparna, som vanligt! Väl hemma, sov jag några timmar innan matchen drog igång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0