Trodde aldrig att jag skulle säga det här

Hur konstigt det här än låter, så tror jag att jag blivit hemmakär! Har aldrig spenderat så mycket tid hemma som jag gör just nu. Min rastlöshet och ständiga behov av att alltid ha något att göra har tonats ner. Jag trivs och kan till och med känna en viss längtan till att bara vara hemma och inte göra någonting. Undra hur länge jag kommer stå fast vid det här? haha.. Tror jag behöver både vila och en dos av det vanliga livet, för att orka med! Tänk att det skulle ta nästan 16 år att första. ;) Jag har iallafall precis tagit en lång varm dusch, fixat en stor kopp te och ska nu krypa ner under en filt framför OC! Ska bli riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0