Bildbomb, lördag

Igår följde jag med Emma och hennes familj till Lickershamn, vårat sommarställe! Jag är sällan där under vinterhalvåret, så det var både kul och intressant att se hur allt såg ut nu. Jag har varit där varenda sommar mer eller mindre sedan jag föddes, så tänker jag sommar tänker jag Lickershamn! Dock så förknippar jag stället med sol och bad, semesterglada människor, turister och framförallt värme!! Som ni säkert förstår var det inget av det som stämmde in igår. Det var grått, kallt, blåsigt, öde och ja.. ni förstår! Vågorna slog hårt mot piren och det var högvatten som gjort att bryggorna näst intill låg under vatten. Jag måste säga att Lickershamn är precis lika charmigt och mysigt på vintern som på sommaren! Fast på olika sätt. Jag låter nu bilderna säga sitt.














Kommentarer
Postat av: josse

Bra blogg du har, börja precis läsa den!:)

Kan du inte lägga in lite tipps om olika saker typ?.

2012-01-16 @ 09:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0