Memories

Den här låten väcker så många minnen! Den spelades flera gånger varenda dag på musikkanalen under våran senaste Thailandsresa. Det är som att tiden spolas tillbaka när den spelas, som att man ännu en gång står vid poolkanten beredd att hoppa i. Eller när man vaknar på morgonen och möts av den där värmeväggen utanför dörren. Fast vet ni? Jag tänker inte ens försöka förklara hur fantastisk vår resa var, hur många nya upplevelser jag fick uppleva, hur otroligt många nya minnen jag kan bära med mig i livet eller hur ofattbart grymt bra vi hade det! För hur mycket jag än skulle försöka kommer ingen någonsin förstå, vår resa stannar inom familjen! Jag behöver inte övertyga er för att bevisa det!


Just nu finns det inget jag hellre vill än att åka tillbaka! Få göra om våran resa en gång till, få uppleva allt igen, träffa alla människor man lärt känna och få upptäcka nya sidor av landet! Nästa gång vill jag se mer av hur människorna där har det. Kanske besöka ett barnhem? Jag vill ha en klarare bild av hur människorna i landet har det. Jag har trots allt varit där ett x antal gånger och det är klart jag sett hur folk lever och har det. Hur dom sliter i gassande sol och bor i fallfärdiga kojor. Det är hemskt hur folk i samma värld som vi kan leva så otroligt annorlunda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0