Nu jäklar!

Ännu en gång har jag tappat träningen! Jag kommer igång och håller på i någon vecka sen tar man en veckas paus och då är allt förstört. Att jag aldrig lär mig! Den här gången la jag mig sjuk och sen bara inte orkat ta tag i det! Men nu jäklar! Har satt ihop ett träningsmål som jag hoppas kunna hålla! Tre dagar i veckan ( sålänge möjlighet finns, ibland sätter skolan stopp!) fram till sommaren! Vissa dagar kanske man får vara glad om man hinner med en löprunda eller en powerwalk, men målet är att variera gym, spinning och olika pass! Jag börjar redan idag, men lat som jag är orkar jag inte dra iväg till gymmet! Så en löprunda och lite styrka får räcka!

Motivation? - Beachen 2012


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0