Jag älskar..

att sova, mina vänner, ny städat rum, färgen turkos, långa promenader, musik, blogga, min dator, hämta lillebror på dagis, åka bil, soliga vinterdagar, träna, thailand, träffa nya människor, sommaren, facebook, färsk frukt, min iphone, tjejkvällar, att gå och lägga sig nyduschad i en renbäddad säng, shoppa, min familj, se på fåniga barnfilmer, ny städat rum, att skratta, alla gånger man har vikarie i skolan, sommaren, ledighet, känslan av att vakna och inse att det är fredag, gulliga sms, Gossip Girl, kläder, Twilight filmerna, ärliga människor, solbrända ben, leka med grannbarnen, lyckliga människor, att längta, pluggfria dagar, snö och självklart en massa mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0