20 saker om mig själv

1. Korvstroganoff och Lax är det västa som finns i matväg!

2. Jag lyssnar på all sorts musik

3. Jag känner mig trygg i mina vänners närhet!

4. Jag älskar twilight filmerna!

5. Min största dröm var att bli frisör eller jobba i en klädaffär när jag var liten!

6. Jag älskar barn

7. Jag är beroende av tuggummi

8. Jag är ganska envis.

9. Om 699 dagar blir jag 18

10. Jag har ofta beslutångest, även för de mest enkla valen.

11. Jag är 1.71 + en halv cm (den där halva cm är viktig) lång.

12. Jag älskar snö!

13. Jag tycker Matt Lanter , Zac Efron och Taylor Lautner är tre jäkligt snygga killar!

14. Jag har fem bloggar jag följer dagligen

15. Jag älskar OC och Gossip Girl!

16. Nervositet gör mig illamående.

17. Jag är jätterädd för ormar..

18. Jag har två roliga stockholmsresor att se fram emot i vår!

19. Jag har två drömmar i livet.

20. Jag är beroende av min iPhone och facebook.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0