Fredag och utelåst

På grund av strömavbrott imorse  var min lektion uppskjuten i en timma! Hade sen en kvarts lektion innan vi slutade för dagen,  haha hur skönt? Jag och Jasmine gick till hennes mormor och morfar och fikade lite innan vi fick skjuts till affären och hem. Insåg lite försent att jag glömt nycklarna hemma idag, så jag hann bli avsläppt här! Japp, vad gör man? Tur jag har världens bästa grannar som var hemma, fick leka lite med lilltjejen och värma mig! Dom hjälpte mig även med att hämta nycklar på mammas jobb så att jag kunde komma in! TACK för det! Nu...kan jag gosa ner mig under täcket med lite choklad framför en serie! Älska att det är fredag!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0