25;e december

 
Hoppas ni hade en riktigt mysig dag igår! Det hade jag och är så himla nöjd med allt. Somnade med ett stort leénde på läpparna igårkväll! Idag är en vilodag, åtminstone en del av dagen! Om några timmar är det dags för ännu mer julfirande, vi firar alltid med mammas sida på juldagen! I år är även kusinerna på ön, så det ska bli kul och träffa dom igen!
 
Något jag tycker är roligt med julen är att den skiljer sig så mycket från familj till familj! Det är intressant att höra hur andra firar, hur deras dag ser ut osv. Jag tycker som jag antar att alla andra också tycker, att sitt firande är det mest normala! Och att det är så det ska vara. Haha, förstår ni vad jag menar? :) Vi hörs om en stund!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0