2013 here we come!

Jag hade gärna skrivit ihop en lång text om hur grymt det senaste året varit! Men det skulle tvinga mig att jag ljuga. 2012 har varit en riktigt skitår! Jag känner mig så färdig med allt man gått igenom, så nu sätter vi punkt och blickar framåt! - 2013 kan bara bli bättre!
 
Men för att hålla traditionerna har jag även i år listat året i punktvis! Som vanligt är det bara en bråkdel av allt som hänt. Men det kan ändå vara kul att kolla tillbaka till om ett år eller två. Gott Nytt År allihop!
 
 
 Hjärnhinneinflammation

Fyllde 16

Stockholm med Emma x3

Saades konsert

Valborg i Uppsala med Emma

Stockholm med mamma och bror

Dirty dancing på chinateatern.

Klassresan till Tofta! ; )

Skolbalen

Skolavslutning och farväl med klassen

En tuff sommar

Sommarjobbade

Stockholm med familjen

Grönalund

Fotbollsmatch på stadion

Bröllop

Började gymnasiet

Fick borellia

Åkte till Norge med Maja, Maja och Fanny!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0