2012

 
Januari: Året började väl inte på topp med tanke på hjärnhinneinflarmmationen, som vägrade ge sig! Jag fyllde 16 och tillsammans med mina tjejer hade vi en kall fotodag nere vid havet.
 

Februari: Fotbollsturering i skolan. Jag och Emma lekte som små barn i snön och hade det chill ute i Lickers.

Mars: Våren började ta fart, jag kom igång med träningen och vi hade spex i skolan! Avslutade månaden med  en trip till stockholm  tilsammans med Emma och hennes familj.

 April:  Stockholm med Emma, Saades konsert och en grym valborg i Uppsala.
 
 
Maj: Röda korset utbildning i skolan. ”klassresa” med fd. klassen. Vi kom ända till Tofta, haha! Dirty Dancing musikal och balklänningsletande med mamma och bror i stockholm! Hängde även en hel del nere i almedalen tillsammans med delar av förra klassen, bilder från det hittar ni under arkivet!
 

Juni: Skolbalen, bröt upp med en helt underbar klass, firade in sommarlovet med gillfest tillsammans med vänner  Jag fick tandställning och började jobba. Och en förjävlig period kom att börja.

 Juli: Besökte en minnesstund för en alldeles för ung tjej som tagit sitt liv. Hemskt och tragiskt. Började övningsköra. Umgicks en heeel del med Maja som för övrigt var ett enormt stöd under den tiden. Stockholm med familjen, besökte grönan, KS och såg min första fotbollsmatch på stadion.
.
 
Augusti: Hade några galna kvällar inne i stan med vänner, och försökte njuta av de sista sommarlovsdagarna. Jag och Maja började spela tennis, ny skola, ny klass, nya vänner.  Var på bröllop. Allt började ordna sig och livet blev enklare.
 
September: Det var en tråkig månad, hände inte så mycket! Men en återträff med gamla tjejgänget från klass93, och ännu en fotodag med Emma och Maja och fick en hel del härliga höstbilder.
Oktober: Fick borrelia.  Drog tillsammans med ett helskönt gäng till Norge/Oslo. Jäklar vilka underbara dagar vi hade där! Vi fick även ihop första klassfesten.
 
November: Såg sista twilight filmen två gånger, ännu en tjejkväll med gamla tjejgänget. Stod på mässan.
 
 December: Årets bästa månad! Bodde tillsammans med Jasmine hela första veckan. Åkte skidor med klassen, allt julpynt åkte fram och jag var bara jäkligt lycklig. Luciafiranden, julbak vid farmor och några fester hit och dit också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0